2010  2009  2008  2007  PF

Pro jednotlivá témata kliknete na vybrané foto nebo rovnou přejděte na Žufrikovo album. Pokud se vám ukazuje jen křížek, je chyba na servru rajče, klidně klikněte, album tam je!
Nečekejte žádná umělecká fota, často jen zachycuji momentky z výletů bez jakékoli umělecké kvality :) Jukněte také na fotky z loňského roku! Fotky z různých tuning srazů či truckerských klání najdete na paničky rajčeti.

PROSINEC

Pískovna Tišice

Proboštská jezera

Artův memoriál
ŘÍJEN- Ve dvou se to lépe táhne!První měsíc s Bustym.

S Benjim v Jílovém

První spol.čmuchanda

Podzimní Ovčáry

První dny s Bustym
ZÁŘÍ 2008 - To nám to letí, už je tu zase škola. A za 4 měsíce jsou tu vánoce... takhle jsme si užívali babího léta

Dogtrekk Ota Pavel

Praha - Děvín

Slapy-Kobylí dráha

Czech Truckfest

Jizerské hory
SRPEN 2008 - Srpen jsme začali sportovně, Fryštáckým dogtrekkingem. Následovala páníčkova soutěžní premiéra v Železném psovodovi, Lysohorský dogtrekk a spousty procházek...

Soutok Labe s Jizerou

Lysyhorský dogtrekk

Benjiho Jílové

Železný psovod

Fryštácký dogtrekk
ČERVENEC 2008 - První týden jsme strávili na výcvikovém táboře v Roudné u Soběslavi, pár výletů a první dogtrekking v noci, výstup na Pustevny :) nějaká ta letní čvachtanda, a naše turistické toulání!

VltavoTýnsko

Rybník Pytlík

Pustevny, Radegast

Night Trail Ostravice

Štěchovice - U Č.Kříže

Ostrá

Výcvik Roudná
ČERVEN 2008 - Hrůza jak to letí, už je tady pololetí... Panička jako obvykle v tuto roční dobu má nejvíce práce, takže i když na prochajdy chodíme, nefotíme :( Panička si přivezla z Piešťan obrovský pohár za 1.místo ve slalomu náklaďáků!

TruckArena Piešťany

OV Trmice

OV Kunratice

Průhonice-Labeška

Davle
KVĚTEN 2008 - ...lásky čas... hmmm... hned na začátku nás gordonka Grace provedla kolem Kutné Hory, druhý den jsme s dětmi strávili v pražské zoo. Pár výletů a taky naše první "modrá" výstava a náš první CACík a druhý oficiální dogtrek. A první truckerský sraz v letošním roce.

Šlapanický vlk

Moje hájemství

Pražská ZOO

Kutnohorsko
DUBEN 2008 - Tento měsíc nám začal skvělým počasím, ale zima se ještě určitě přihlásí... Užili jsme si krásné odpoledne u rybníka a večer vyzkoušeli modely pro letošní sezónu :), stále poznáváme další a další turistická místa, taky jsme se zúčastnili našeho prvního oficiálního dogtrekkingu! A každoroční klubový sraz Girlstuningu otvíra tuning a truck sezónu!

Jezero Sadská

Okolí Jílového

Stratov

Model pro letošní rok
BŘEZEN 2008 - ... za kamna vlezem. Né, my razíme do přírody. Na oslavu 15 měsíců Žufrik zdolal 56 schodů na rozhlednu Děd u Berouna! A taky jsme si dali "druhou stranu" Štěchovické přehrady :), Kobylí dráhu a s kamarády výletníky jsem zatrousili do Karlštejnských lesů a na hrad, sami si pak vyšlápli na Okoř...atd...

Xaverovský háj

Kobylí dráha

Děd u Berouna

Psárce u Kerska
ÚNOR 2008 - Bílá zima se nám letos jaksi vyhnula... no v Praze je lepší suchá zima, co si budem povídat. Občas to vypadá na konec dubna, všechno pučí, krokusy i sněženky kvetou...

Camp, Archie a Žufrik

Bubovické vodopády

Proudy-vyhlídka Máj

Kodská jeskyně
LEDEN 2008 - Nový rok jsme začali 20ti kilometrovou túrou podél Vltavy a koncem prvního týdne se Žufrik dočkal své první sněhové nadílky! To jsou kontrasty! Byli jsme se podívat na naší letní pláži a taky jsme si vyšli s 11 dalšími retrívry na prochajdou Divokou Šárkou a hned další den se psí smečkou do Prokopáku. A na konci ledna tu máme téměř jarní počasí.

Hněvkovická přehrada

Konečně sníh

Z Libně do Klecánek

Žufrikův první rok

PŘIDEJ K OBLÍBENÝM        Anička na FB        Žufríci na videu        Napište nám      © ANNA ROŽŇOVÁ 2006-2011

dvounožcu navštívilo tyto stránky  krát - práve ted si nás prohlíží